2015. január 26., hétfő

Stampy set

Tulajdonképpen már ötvenezer éve megvettem az essence egyik stampy set-jét és kb, ugyan ennyi ideje készülök róla írni, de valahogy sosem jött ki rá a lépés. Ritkán használom, pedig nem egy rossz termék.

Szerintem tavaly ősszel vehettem meg ezt a kis dobozt, mégpedig azért, mert körmöt dekorálni ügyetlen vagyok és nincs is eszközöm nagyon hozzá, max csillámok :), plusz annyi gyönyörű nyomdatechnikával készült manikűrt láttam akkor és most is, hogy nem maradhattam ki én sem, és muszáj volt megpróbálkoznom vele:)


Már arra sem emlékszem sajnos mennyiért vettem, de azt tudom, hogy a dobozka egy bélyegzőt, egy 9 mintát tartalmazó lemezt és egy fém lehúzót tartalmazott.  Szerintem kezdeti próbálgatásoknak ez pont elég és a minták is jók. Szépek, egyszerűek, a minták még véletlenül sem keverednek egyszerre a párnácskára, viszonylag messze vannak egymástól. Először megijedtem a sok kis apró részlettől, egy-egy mintánál, de örömmel tapasztaltam, hogy kis részek is szépen átrajzolódnak nyomdázás során.



A használata tényleg olyan egyszerű, mint amit a fenti videóban is látunk. Mondjuk azért arra figyelni kell, ha szép munkát akarunk, hogy jól lehúzzuk a felesleges lakkot a lemezkéről, mert különben csíkos lesz a végeredmény :S Nem mindig sikerül szépen lehúzni... odafigyelés és egy kis erő is kell hozzá. Egyébként egy jó terméknek gondolom, esélyt kapok én is egy kis otthoni extra manikűr elkészítésére, nem tartom elképzelhetetlennek a további minták beszerzését, de az is lehet, hogy nekem elég az ami van, mert nem veszem elő gyakran.

Kedvenc mintám a csillagos, amit tegnap el is készítettem és innen jutott eszembe, hogy még nem írtam erről a kis bélyegző szettről Nektek :)

A két Lakk amit használtam:
L'Oréal 001 fehér
L'Oréal Collection Exclusive  JLo's Nude

Szóval, aki ki szeretné próbálni a körömnyomdát, szerintem kezdhet az essence készletével, mert bárki számára elérhető, kedvező az ára (igaz nem emlékszem, de nem volt drága) és jól lehet használni :)

Szép hetet Beautyk, hamarosan jelentkezem egy újabb poszttal, a képen látható parfümmel kapcsolatban :)

Ann:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése