2015. január 1., csütörtök

2014 kedvencei

Boldog új évet Beautyk :) Remélem mindenkinek jól telt a szilveszter és  elégedetten zártátok le 2014-et és újult erővel és sok sok tervvel kezditek el 2015-öt :) Hoztam Nektek egy kis visszatekintőt a blog elmúlt egy évéről, ami sajna nem volt olyan aktív, mint terveztem, de azért történtek események :)



Már tavaly is készítettem egy évösszegző bejegyzést, de a posztokról szólt. Most nem statisztikáznék sokat, inkább megmutatom melyek azok a termékek, amelyeket az elmúlt évben igazán megszerettem és újravásárolnám őket bármikor.

Arc
Ez volt az az év amikor jobban érdekelt a sminkelés annál, hogy hogy van kifestve a szeme, A figyelmem most már az alapokra terelődött, hogy mit kenek az arcomra, hogyan lehet kicsit karakteresebbé tenni az arcom. Szerencsére több alapozót is ki tudtam próbálni és 2 favoritom maradt. Az első amit még tavasszal rendeltem a BRTC bb krém. Remek a fedése és táplál, ami nekem nagyon fontos, mert elég száraz, vízhiányos bőrrel küzdök/küzdöttem (hála az arcápolási rutinomnak, talán már mondhatom hogy már nem vízhiányos erről itt írtam). Még télen is bátran használom, ha kis kényeztetésre vágyom :) A másik egy páros, ami szintén nagy kedvencem lett, a Rimmel Lasting Finish primere és alapozója. Együtt igazán szuper finisht adnak. A pórusok eltűnnek és tartós, erős alapot ad a sminknek.

Linkek:
BRTC bb krém
Rimmel Lasting Finish alapozó és primer
Az alapozás mellet nézelődtem púderek, bronzosítók, highlighterek és pirosítok között is. Az essence sun club bronzere velem volt egész évben, nagyon szeretem, viszonylag tartós és nekem bármelyik évszakban megfelelt a 20 suntanned árnyalat. Highlighterek közül is egy essence termék a  nyerő, mégpedig a bloom me up! trendkiadás 01 Rose It Up! árnyalata. Gyönyörű a csillogása és szép, visszafogott fényt ad az arcnak. Az év pirosítójának megtalálásában volt egy kis segítségem. A Rimmel sajtótájékoztatóján ajánlották és azóta szinte csak őt használom. Szinte mindenhez passzol üde barackos árnyalatával a Rimmel Lasting Finish Soft Colour Blush 200 Amber.

Linkek:
essence sun club bronzer
Rimmel sajtótájékoztató
Most hogy összeválogattam a kedvenceket rájöttem, hogy igazán csak az elmúlt évben kezdtem érdeklődni a termékek iránt, mert a rúzsokkal is most ismerkedek :D Úgy látszik eddig "csak" a sminkelés megvalósítása foglalkoztatott, nah mindegy :D Szóval rúzsok :) Azért nme használtam sokáig ezeket a termkékeket, mert a kirepedezett ajkakon nem igazán mutatnak jól:) De a Rimmel Moisture Renew rúzsa segít helyrebillenteni az egyensúlyt és ápolja az ajkakat, pápá repedezettség :) Ugyan ezt mondhatom el a Rimmel Lasting Finish rúzsokról is és az illatuk is remek:) ezen felbuzdulva beszereztem két essence Longlasting rúzst is (15 oh so matte, 06 barely there), bár náluk az ápolást annyira nem érzem, de szép matt árnyalataival megvettek:)

Linkek:
Rimmel Lasting Finish
essence longlasting
Rimmel Moisture Renew
Szem
Szemsminkek terén már nem voltam ilyen tudatlan :) Nagyon szeretem a szemem sminkelni, a sminkjeim is inkább szemhangsúlyosak, kevés ami nem. Sok minden került a kezem ügyébe, de bátran mondhatom hogy nekem 2014 a szempillaspirálok és a gél állagú szemhéjfestékek éve volt. A Max Factor kettő, a Rimmel egy új spirált dobott ősszel piacra és nem tudok közt dönteni, hogy melyik a kedvenc, mindegyiket szeretem valamiért :) A két M.F. spirál hihetetlen hosszú pillákat varázsol, mélyfekete színben, az Excess Volume hosszít és ível, a Masterpiecem Tranform kicsit dúsít is. A Rimmel Wonder'Full spirálja szép, természetes, hosszú és könnyed szempillákat ad, amit szintén tudok szeretni :)

Linkek:
Max Factor Ecxess Volume
Rimmel Wonder'Full és Max Factor Masterpiece Transform
Szemhéjfestékek terén az elmúlt év nekem a gél állagú termékeket hozta, egyre több márka dobja piacra a sajátját. Van ami jó van ami kevésbé (pl AVON.. azóta már kiszáradt és nem jó:S). Két szuper viszont van köztük, egyrészről az első és verhetetlen Maybelline Color Tattoo. Nagyon klassz az állaga, nagyon szép a színe, pigmentált és tartós :) Gyorsan kell vele dolgozni, mert ragaszkodik hamar a bőrhöz :D A másik, a Max Factor Excess Shimmer szemhéjfesték, már egy sokkal simulékonyabb, kicsit az állaga is "vizesebb", de hasonlóan tartós és imádinivaló :)
Szemhéjtusoknál a tavaly karira kapott Bourjius Liner Pinceau gyakorlatilag verhetetlen maradt 2014-ben, és még csak most ismerkedem a Maybelline Eyestudio tussal, de vele is jóban leszek úgy érzem :)
Linkek:
Max Factor Excess Shimmer
Bourjois Liner Pinceau
Maybelline Color Tattoo 
Körmök
Már biztos írtam korábban, hogy nem vagyok egy nagy körömmágus, de azért szeretem a lakkokat én is :) Két kedvencem lett év végére, az egyik egy Rimmel Rita Ora lakk (703 white hot love).  Szép a színe, jó a fedése és ki hitte volna ilyen klasszak a fehér körmök :D a másik kedvencem az egy novemberi szerzemény, L'Oréal Collection Exclusive Jlo körömlakk. Szép, szürkésbarna  nude lakk, magas fényű és roppant tartós. És ennek a kettő színnek a kombója nagyon passzol a jelenlegi hómentes télhez szerintem :)
Az ápolásról sem feledkeztem meg, továbbra is az Evelin 8 az 1ben körömerősítője a legjobb az én gyengusz körmeimnek:)

Linkek:
Rimmel Rita Ora
Evelin 8in1

Hát ők lennének az én 2014-es kedvenceim, amiket tuti hogy 2015-ben sem hagyom el, sőt még újra is veszem őket szívesen:)De hogy még ne legyen elég a linkekből nézzük a tavalyi év 5 legsikeresebb posztját:

  1. Joy napok tavaszzal
  2. essence Big Brigth Eyes ceruza
  3. Tusvonal variációk :) (ez volt a kedvenc bejegyzésem :))
  4. Dm meglepibox
  5. Longlasting mánia


Drága Beutyk!
Köszönöm a sok szép hozzászólást, az észrevételek és hogy itt vagytok, olvastok :)
Kívánok Nektek egészségben és sikerekben gazdag új évet és hogy minden tervetek váljon valóra:)

 

Szép hétvégét:)
Ann:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése