2014. szeptember 15., hétfő

Realash szempilla kondicionáló part2

Hello Beautyk :) Korábbi posztban írtam, hogy tesztelésre kaptam egy Realash szempillaszérumot. 30 nap elteltével hosszabb szempillákat ígér, de az igazi hatást 6 hét után írták, így kivártam, ezt a másfél hónapot, hogy megosszam a tapasztalatokat Veletek (de az elfoglaltságok miatt írtam keveset az elmúlt időszakban amiért bocsi, lassan visszatérek remélhetőleg)




Szóval, amikor megkaptam nagyon nagyon örültem, bizakodtam, de azért volt ott egy kis bizalmatlanság is, mert ha valamiről ennyi jót írnak elve kételkedem (lehet rossz dolog, de nah ... ) másrészt a szempillám az az egyik olyan dolog amivel meg vagyok elégedve magamon :D Hosszúak és azért van belőle rendesen :D Épp azért kíváncsi voltam hogy majd velem mit tesz a szérum.

A hatástalanság mellett az irritációtól tartottam eléggé és fura volt hogy nem nagyon találtam semmit neten róla, csak nagyon keveset és hát azért a szempilláim épségét nem akartam kockára tenni. Az első hét után azért megnyugodtam. Nem csípett, nem pirosodott ki a szemem, nem bántotta és a szempillák se kezdtek kihullani :)  Nagyon vártam, hogy leteljen a másfél hónap és megnézzem mi változott. 


Kb. 30 nap után érzetem azt hogy vastagodtak a pillák, masszívabbak lettek és nem mondom biztosra de mára talán hosszabbak is valamivel. Készítettem előtte utána képeket, de ebből szerintem nem sok minden látszik. Én inkább a tapintásukból érzem hogy vastagabbak, erősebbek lettek, illetve a szempillagöndörítőnek nagyobb hatása lett a pillákra és a spirálozáskor is feltűnt, hogy hosszabbnak, íveltebbnek és szebbnek hatnak a szempilláim - szempillaspirált nem váltottam. 

Összességében, aki szeretne hosszabb, erősebb szempillákat annak szerintem megéri kipróbálni, de több időt szánjon rá mint 6 hét, mert onnantól indul be szerintem az igazi hatás, ez csak a kezdet lehet :) Az elmúlt hetekben megjelent több teszt is a termékről és rosszat még nem olvastam, így azért jobban rá szánja magát az ember egy próbára.

A termékről olvashattok még nálam itt, illetve a hivatalos honlapon, ahol meg is rendelhetitek. 

Jajj Beutyk itt az ősz, tea time jön, de azért annak örülök, hogy lassan ugyan, de egyre több időm jut majd Rátok és a termékekre :)

pussza Mindenkinek :)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése