2014. július 21., hétfő

6+1 nyári kedvenc

Hónapról hónapra, sőt néha hétről hétre jönnek az új trendek, a legeslegeslegjobb must have termékek, de szerintem nem én vagyok egyedül úgy, hogy ezeket követem, ha valami tetszik megveszem, de a hétköznapokon hajlamos vagyok csak bizonyos dolgokat használni, vagy legalábbis 7ből 4szer-5ször:) Nah ezekből válogattam Nektek nyárra:) 




1; Max Factor CC krém - 50 natural


Jó ideje nem használok alapozót, csak BRTC bb krémet, vagy a M.F. CC krémet. Ez utóbbi tökéletes nyári viselet az arcnak ha mindenképp akarunk valamit könnyű fedést. Felvitel után szinte azonnal finom púderes, puha tapintású lesz az arc. Mellette szól még, hogy 10-es fényvédőfaktorral rendelkezik, ami így nyáron nem jön rosszul :) Fedése nem tökéletes, de nyáron nem is érdemes ennél "keményebb" alapot feltenni hétköznap az arcra.

2; Essence Sun Club Shimmer Bronzing púder


Szinti könnyű textúrájú, enyhén csillogó bronzer. Nagyon szeretem, csak ezt használom, finom napsütötte hatást kölcsönöz, tartós és isteni kókusz illata van :))))

3; essence how to mkae brows wow paletta


Igen, még nem mutattam, de én is bevásároltam a 3méterből :D tervezek arról is írni, csak még kóstolgatom a sok újdonságot:) Szóval ez a paletta nagyon szupi, 3 barna árnyalat van benne és egy higlighter a mini ecset és mini csipesz mellett. Igaz, hogy nem tudok minden árnyalatot kihasználni, de ennek ellenére szuper. Természetes szemöldököd varázsol, nem tudod eltúlozni vele a vonalak, nem lesz erős a szemöldök. 


4; Max Factor Excess Volume Extreme Impact szempillaspirál


Róla már volt bejegyzés, amit itt olvashattok:) Szép hosszú, fekete szempillákat varázsol, de bejött amit írtam, csak az első fázist használom, a másodikat csak akkor ha hosszú napom lesz és extra tartás kell. Lenyűgözően hosszú pillákat ad de tényleg:)

 5; örök favoritok a szemceruzák :)


Örök darabok nálam a szemceruzák, minden évszaknak meg van a maga színe, persze  mindig más, de tavaly óta ha nyár, akkor nálam a kék, a tengerkék és a türkiz az ami mindent visz és elég gyakran viselem:) Ide kedvencek az essence LongLasting 17 tu-tu-touquoise csillogó cerkája, az AVON glimmerstcik bright metál fényű aqua shock szemceruzája valamint szintén ebből a családból a matt, bársonyosan kék cobalt cool árnyalat. Tartósak és gyönyörűek :)

6;  körömlakkok.... ;)


Nyáron tudom hogy a színek a trendik, a neontól a csillogó sand effectes lakkokig, amik szépek és nekem is vannak ilyen kedvenc lakkjaim, de pár hete ezt a kombót nyomom. Most ez tetszik, kicsit visszafogott, de napfényben annyira szikrázó a fénye a NYC lakknak, hogy bűn lenne a fiókban hagyni :) Alsó réteg Max Factor 30 sugar pink, fedőlakk NYC 004 gold maiden (téli limitált kiadás volt).

+1 NIVEA zuhanyzás közbeni testápoló tej kakaóvajjal


+1nek azért tettem be, mert tökéletesen bevált. Táplált, puha lesz tőle a bőröm, de nem lesz zsíros ragadós érzésem ebben a nagy kánikulában sem használat után, sem később. És még az illat is kellemes:)



Nekem ők a kedvenceim vagy ha jobban tetszik a leggyakrabban használt termékeim eddig nyáron:)
Nektek mi vált be idén?

Szép hetet Beautyk :)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése