2014. május 15., csütörtök

Lovely pastel green eyeliner

Már rég készülök, hogy csináljak egy kicsit extrémebb sminket, mint amiket szoktam és pont kapóra jött, hogy beszereztem a Lovely Pastel Green szemhéjtust, ami meseszép:)


Szerintem a Lovely az utóbbi időben egyre népszerűbb, leginkább lakkok terén, mert az elmúlt időszakban a homoklakkok és a mostani Rio és St. Rope lakkok nagyon el lettek találva. Persze nem csak a lakkokról érdemes szólni, mert nekem pl van tőlük egy régebbi hármas szemhéjpúderem amit nagyon szeretek és már fogyóban van, de örömmel nyugtáztam, hogy még forgalomban van :)



Kb 3 hete lehetett, hogy megpillantottam a Pastel Green tust és a "kell" hatás nem maradt el:)  A tubus kecses, bárhol elfér. A tartósságával nincs gond, oda teszem ott is marad:) Viszont van ami sajna nem tetszik benne. A tus ecsetes hegye vékony, könnyen kezelhető. Elsőre kicsit riasztó volt, hogy vékony rétegben  bizony nem pasztell zöld lesz, hanem besárgul picit. Az a szín és szép, csak hát nem ez az amit vártam. Második, harmadik réteg után azért megjön az a pasztell árnyalat. De minek ennyi réteg? Hát mer csíkozódik :( Pepecselés árán lesz egy nagyjából egyenletes fedés. A csíkozódás a sűrű állag miatt van, amit nem is értek. Kicsit olyan mintha már kiszáradó félben lenne, és ezt máshol is olvastam. Két lehetőség van, vagy sokan kinyitogattak sok sok ilyen tust és nekik hála mi már csak ilyet tudtunk venni (és nagyon szépen köszii).... vagy ami a rosszabb, hogy tényleg ilyen sűrű és nehezen kezelhető az anyag :(

Végül is nem bántam meg a vásárlást, mert a színe tényleg gyönyörű, de elég frusztráló ez a sűrű állag.



És persze itt a smink:) Kicsit extrém, kicsit más, kicsit vonalas :D Mikor megvettem a tust, má tudtam, hogy sminket csinálok Nektek vele :))





Amit használtam:


Nektek is meg van ez a tus esetleg?
Mi a véleményetek róla?

Ann:)

2 megjegyzés:

  1. Nekem még kívánságlistán van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nehézségei ellenére, szerintem érdemes beszerezni, vagy őt, vagy legalább valami hasonló színt, mert hihetetlen energiát ad a sminknek és a viselőjének is :)))

      Törlés