2014. május 4., vasárnap

Lovely Matte Fedőlakk

Ezt a posztot kb 2 hónapja kezdtem el :D Na jó... talán 1, de most itt vagyok és befejezem :D Onnan indult ki a dolog, hogy nagyon tetszettek mindig is a matt lakkok, de mikor lakkot vásároltam, valahogy sosem esett rájuk a választásom, hogy miért azt nem tudom megmondani, de egyszer egy csoda folytán mégis eszembe jutott és végül is egy matt fedőlakkot vetem a Lovely-tól:)



Nem nagyon írtam még, talán csak egy Lovely termékről, ami tényleg a szívem csücske (lila szemhéjpúder), de mostanság csak úgy mint a NIVEA-t kezdem magamnak ezt a márkát is felfedezni. Mint már írtam nem most vettem meg a matt fedőlakkot, de azóta azért szinte folyamatosan használom. 

Nagyon jó matt hatású fedőlakkot használni, mert eleve sok körömlakkunk van nekünk lányoknak és így kedvünkre variálhatjuk a színeket, a fényes matt hatásokat, akár egy kezünkön is. Mellette szól még a matt fedőlakknak, hogy olcsóbb beszerezni egy ilyet, mint sok sok színű matt lakkot:) Most nem emlékszem mennyi volt ez a lakk, de nem volt egy ökör ára, szóval ha nem is jött volna be, megérte volna azt az egy próbát.
A fedőlakk meglepően jól  működik, szuperül lemattítja lakkot. Kicsit féltem, hogy világosítani is fog az alaplakk színén, mert a fedőlakk színe az üvegben kicsit áttetsző fehér, de szerencsére a színen nem módosít, csak a fényt veszi el:) Nagyon szépen mattít, de az az egy baj van vele sajna, hogy 2 nap után ismét fel kell kennem egy fedőlakkréteget, mert a matt hatás csökken és lassan visszafényesedik a körömlakk. Nem 100%-ig, de észrevehetően fényesebb. Nem használtam sem előtte, sem utána még más mattító lakkot, nem tudom a többi is így viselkedik e, de sajna nála nem elég a heti egyszeri használat.

Ettől eltekintve, egy próbát megér, alapjáraton jól működik, csak kétnaponta frissíteni kell a lakkozást. 



Persze most hétvégén is volt időm kicsit lakkozni:)

- essence végtelenül imádott 93 c'est la vie! lakk
- Rose Nail 27 strawberry (róla már írtam, nem az igazi, de ő volt balról a harmadik :D )
- Lovely Matte Top Coat


A középső ujjamon megpróbáltam az ombrét... nem jött össze :D

Közben eszembe jutott, hogy nem csak egy Lovely termékről írtam már:
  1. lila szemhéjpúderről itt
  2. meseszép fehér snow dust lakk itt
  3. a dögös vörös itt :D 
Ti használtok valamilyen mattító fedőlakkot?

Szép hetet Beautyk :)

Ann:)

2 megjegyzés:

  1. Nekem Miss Sporty-s mattító fedőlakkom van, az is hasonlóan működik, 2 nap után elkezd kifényesedni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem egyedi eset, minden esetre ez engem annyira nem zavar.

      Törlés