2014. április 26., szombat

Körmös szombat :)

Nah tényleg kezdek visszatérni, mert itt a körmös szombat végre. Már rég volt ez is, rég volt rendszeresség is a blogon, de a héten jó voltam és rég volt már klasszikus piros manikűröm és most sem bírtam ki hogy ne tegyek bele egy kis csavart:)


Nagy kedvencem ez az ezer éves Lovely color mania lakk, ami még változatlanul őrzi állagát, szerintem semmit sem romlott. Még mindig tökéletesen fed egy rétegben, gyorsan szárad, kivéve ha fedőlakkozom, de szerintem a fedőlakkommal van bibi, mert más sem szárad meg vele :S Sajna árnyalatot nem tudok pontosan megadni erről a lakkról mert lekopott, de gyönyörű meggypiros:)

Amivel megbolondítottam a szép klasszikus festést, az is egy Lovely lakk, méghozzá a Baltic Sand. Még szerintem márciusban vehettem, vagy kicsit hamarabb, de tuti nagy nyári kedvenc lesz, Kicsit arany csillogású és piros, aztán inkább narancsos és még jön hozzá a sand effect.... hát igen alap darab :D Imádom :)
Próbáltam három árnyalatot festeni, vagyis a gyűrűs ujjamon, csak a sand lakk van, a középsőn a sima piros az alap és rajta egy vékony sand lakk réteg. Annyira nem jött össze a színkülönbség, de  szép lett, nagyon és örülök, hogy ismét felfedeztem magamnak ezt a márkát és a régi lakkom :)



Nektek van olyan lakkotok ami ezer éves és még mindig jó és nagyon agy kedvenc?
Szép hétvégét Beautyk:)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése