2014. március 19., szerda

Yves Saint Laurent - Manifesto

Régen még mielőtt sminkelni kezdtem, csak egy szemceruzából és szempillaspirálból állt a sminkkollekcióm, és volt egy parfümöm és kész :D Bocs a lehangolásért ez tény, ez volt :D Amúgy a nagy kedvenc az AVON Summerwhite edt-je volt és szeretem mind a mai napig, csak kb. egy éve kicsit nyitottam az illatok felé is, nem csak a sminkek irányába. Közben arra is rájöttem, hogy nem csak szeretem az illatokat, de érzem is, mármint lehet van orrom hozzá egy pici, mert nagy vonalakban mindig eltalálom az összetevőket:)) Lehet egyszer elvégzek egy parfümőr sulit? :) Igyekszem egyre több parfümöt ismerni és azokról írni is, persze ezt nem olyan gyakorisággal tudom megvalósítani mint szeretném, de a szándék, az igyekezet meg van :)
Nah a hosszú bevezető vallomás után nézzük most mit illatoztam meg legutóbb :)





Az YSL Manifesto parfümje, nem mai illat, még 2012 augusztusában érkezett, ennek ellenére szerintem ez egy olyan stabil illatnak sikerült, ami hosszú ideig kísérheti a nőket, anélkül, hogy megunnák.  Az illatot rejtő üvegcse, olyan, mintha a női test vonalait idézné, amit egy lila öv ölel át.
Ma az illat is a nőt idézi, de nem általánosságban,inkább a 30-as 40es korosztálynak tudom elképzelni, mert ez ez kiforrott illat és 30-on túl már azért nagyjából képben vagyunk magunkkal :D A legjellemzőbb erre az illatra az édes, számomra nehéz illat. Elsőre kicsit vaníliás, virágos illatot éreztem, ami tömény volt. Ez idővel átalakult egy továbbra is édes, de már inkább fás illatra. Végül mikor már egy ideje rajtam volt egy selymes, édes, krémes illat marad. 

Fej illat: Fekete ribizli, Bergamott, Zöld jegyek,
Szív illat: Gyöngyvirág, Sambac Jázmin,
Alap illat: Cédrus, Szantál, Vanília, Tonkabab



Az illat múzsája a szépséges Jessica Chastain (Zero Dark Thirty - A bin Láden-hajsza, The Help (ha még nem láttátok nézzétek meg ;)), aki elmondta, hogy „Az Yves Saint Laurent egy olyan márka, amely mélyen inspirál. Megalkotásától kezdve olyan erős értékeket képvisel, amelyeket nagy becsben tartok, úgy mint a kitartó elkötelezettség, korlátlan szeretet és nőies bátorság. Az új illat pedig mindennek a jelképe.”

Ezek után nem kérdés, hogy kiknek lett kitalálva ez az illat:)



Ismeritek ezt a parfümöt?

Ha még nem, akkor az ELLE magazin áprilisi számában szabad megillatozni ;)

Ann:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése