2014. március 16., vasárnap

Spring/Summer 2014 - 6 sminktrend a frissesség jegyében

Még ha most rossz is az idő, kint fúj a szél ezerrel és esik az eső, akkor sem tudom figyelmen kívül hagyni, hogy itt a tavasz, közeleg a nyár és ha már új évszakok köszöntenek ránk, akkor kicsit szét lehet nézni az új trendek között, hátha akad valami, ami tetszik, valami amit beépíthetünk a hétköznapjainkba.  Több trend fut egyszerre, ahány oldal, annyi trend van felsorolva. Találtam, 6 olyan friss, tavaszi és nyári sminktrendet, amit könnyen beépíthetsz a hétköznapokba, nem kell hozzá sok eszköz, viszonylag gyorsak és pici extremitással is meg vannak fűszerezve:)




Graphic eyeliner
 Mindig az elején lövöm le a nagy kedvenceket, de ez a trend ez nagyon közel áll a szívemhez. Grafikus vonalak LOVE :D Az tetszik ebben a trendben, hogy rengeteg lehetőséget rejt magában mind kezdőknek, mind profiknak. Nem kell a szabályosságra, a pontosságra törekedni. A vonal lehet éles és határozott vagy enyhén satírozott (pontatlanságok elfedésének egyszerű módszere :D ). Sok eszközt sem igényel, tus/szemceruza, de ezek szerintem bármilyen színben  ;) Ami nekem itt szóba jöhetne pl.: essence longlasting szemceruzák  <3  :)), essence gel eye pencil, Manhattan Eyemazing tus vagy Max Factor Wild Shadow Stick.


Egyszerű, de ezt a legkönnyebb elrontani is :)

White Eyeliner
Itt a szín már meg van határozva és valahogy eszembe nem jutott volna a fehéret így használni, de tetszik az ötlet:) Ha kipróbáljátok először érdemes utánanézni, hogy hol találtok intenzív, puha textúrájú fehér szemceruzát. Ami nekem nagyon bejött az elf Essential Eye Widener szemceruza, de akár az essence Big Bright Eyes jumbo ceruzáit is el tudom képzelni ehhez a trendhez.



Purple makeup
2014 színe a radian orchid, tehát hódít a lila :) Engem is elkapott év elején egy kicsit a lilaság és amúgy is nagy kedvenceim. Idén a finomabb, orchidea, levendula, paszteles színek vannak előtérben. Amit én próbáltam és passzolhat ide az az AVON Cosmics Puplre Haze szemhéjpúdere vagy a régi ibolyaillatú drágám a Lovely selyem tartalmú szemhéjpúder triója.:)



Barefaced beauty - "csupaszarc"
Tavasz, frissesség, színek. Ilyenkor konkrétan ki vagyok éhezve az üde színekre. Érdekes módon mégis itt egy trend amiben nem köszön vissza semmilyen szín, nincs hangsúly a szemöldökön, a szempillán vagy az ajkakon. De! Amitől mégis tavaszi, hogy a tiszta, üde makulátlan bőrt helyezi előtérbe, minden "sallangtól" mentesen. Az üde, felfrissült, már kicsit napsütötte táplált bőr az ami elhozza nekünk a tavaszt:) BB krémek, CC krémek előnyben, nagyon ajánlom a BRTC Gold Caviar BB-t, igaz nem olcsó, de lehelletnni vékony réteg elég belőle vagy ha CC pártiak vagytok, akkor Max Factor CC krém :) Egy kis árnyék, egy kis fény és kész is a Barefaced look ;)





False lashes top AND bottom
Hatalmas szempillák mindenhol :) Egy rohanós napon nem is kell több egy szuper szempillákat kölcsönző szempillaspirálnál és kész is a 60 éveket idéző tekintet :) Hatalmas szempillákat eredményez nekem a Rimmel Lash Accelerator Endless spirál és a héten lesz poszt a Max Factor új, Excess Volum szempillaspiráljáról, ami szintén szép ívet és hosszt kölcsönöz a pilláinknak.

Tudom műszempillát is lehet használni, mert úgy az "igazi", de hétköznapra szerintem sok és macerás, ha nem vagyunk profik 




Bright orange lips
A neontól a korallig bármilyen árnyalatában trendi a narancs. Még csak most kezdek kacsintgatni a színes rúzsok felé, de már beszereztem az AVONtól egy korallos rúzst, kíváncsian várom :) Ide ajánlani nem tudok, mert nincs tapasztalatom - még - de legyetek bátrak :)))





Ezek a trendek, amik nekem tetszettek és szerintem szépen beépíthetőek a hétköznapokba is.
Fűszerezzük meg egy kis extremitással a napjainkat ;)

Nektek, hogy tetszenek ezek a trendek?

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése