2014. február 21., péntek

essence újdonságok :)

Ahogy már megszokhattuk számtalan újdonsággal rukkolt elő év elején az essence, amit folyton csak fokozni tud:) Jöttek effect lakkok, szempillaspirálok, mono szemhéjpúderek és szemhéjpúderpaletták, szemceruzák, tusok jaaaaj mi szem szájnak ingere :D Nm sorolok fel mindent, de kiemelnék egy két kedvencet, amikre mostanság rá vagyok állva és már be is szereztem egy pár darabot belőlük:)

 Mostanság ráálltam a szemceruzákra kicsit. Eddig hanyagoltam őket, volt egy feket és kész, de rájöttem hogy ez hiba volt.... és azóta mind értem sír a polcokon :DDD Na jó nem mind, de mostanság inkább ceruzákat veszek. Ez egy ilyen időszakom :) Így mi mást emelnék ki az új szortimentből, mint a ceruzákat és a tusokat:))))

Két új színnel bővült a kajal ceruzák családja. A most már 8 színből álló kollekció két új tagja már a nyarat idézi tengerkék és türkiz színeivel:) Ma láttam őket a Müllerben, isteni a színük és csak 349 Ft-ba kerülnek. A nyárra való tekintettel egy türkiz vagy egy tengerkék ceruza kötelező eleme lehet a saját gyűjteményünknek.


26 beach bum és 25 feel the mari-time

Legnagyobb örömömre 6 új színt vonultat fel a számomra nagy kedvenc long lasting szemceruza család. Egy előző posztomban  meséltem, hogy felfedeztem, a feketén kívül még van pár szín és hát imádom őket (itt), ma bővült is a lista az egyik új színnel a Berry Merry  (szeder) fantázianevet viselő ceruzával 8) Az áruk változatlan 749 Ft.
narancsos korall, rozé-arany, zöld, szürke, réz és szedeeerrr:)

Szerintem sokan szeretik a jumbo ceruzákat is, mert praktikusak alapnak vagy önállóan is megállják a helyüket és egy nehéz, rohanós napon az esetek nagy részében őket vehetjük talán elő a legtöbbször. Ez forma most a big bright eyes highlighter ceruzákban is visszaköszön. Textúrájuk könnyed és puha, könnyen lehet velük dolgozni. Három változatban kapható, egy gyöngyházfényű, egy enyhén holografikus hatású ceruza és természetesen egy matt verzió is létezik. Ebből a matt ceruzát vettem, egyrészt mert azzal jobban szeretek kimelni, másrész készülök egy versenyre, ahol nude msinket kell készíteni és őt be is fogom vetni:) Az ára:  649 Ft.

highligght it nude, highlight pearly és highlight funky

És a következő újdonságért és másért is szeretjük az ázsiai ötleteket, termékeket... megérkeztek a zselés vízálló szemceruzák egyenesen hat színben. A színek pigmentáltak, bársonyosak és piha a textúrája a ceruzának. Csomagolása is szuper, ugyanis visszahúzható a toll hegye:) Áruk 749 Ft

01 black blaze, 02 around midnight, 06 cocoa bean, 05 gunmetal, 04 blue lagun és 03 urban jungle

Ha szeretitek a csillogást, az igéző fénylő tekintetet akkor érdemes lehet kipróbálni a két új holografikus csillogású cyrstal tusokat. Használhatod tusként, vagy a szempilláid végére ezt a zselés alapú, magas pigmentációval rendelkező terméket:) Áruk:749 Ft.


És ha ez mind még nem elég beszerezhetjük a vízálló szemkihúzó tollat is, ami filces hegyének köszönhetően megkönnyítheti a tökéletes tusvonal elkészítését. Ára: 949 Ft.

Ez a röpke felsorolás csak töredéke a sok újdonságnak:)
Érdemes szét nézni az essence háza táján ;)

Beszereztetek valami újdonságot már Ti is?

Jó hétvégét Beautyk:)

Ann:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése