2014. február 22., szombat

Banksy

Múlthéten volt egy szupi akciója a pinkpanda webshopnak és életemben először rendeltem tőlük. Nagyon megnyerő volt, hogy nagyon gyorsan ideért a kis csomagom és az egész rendelés ripsz ropsz lezajlott:) Sok olyan termékük van amit máshol én még nem láttam, ilyen például a Beauty UK márka is.



A Beauty UK egy családi vállalkozásból nőtte ki magát mára egy nagy céggé, ami tényleg aranyos termékeket készít:) Az első termék amivel én megismerkedtem az a grit effect homok hatású körömlakk volt. Bevallom először a szín fogott meg (Banksy), nagyon szerettem volna már egy ilyesmi szürkés lakkot, szóval gondolkodás nélkül megrendeltem:)

A színe nagyon szép, már egy rétegben tökéletesen fed a lakk. A végeredmény nagyon szép, finom homok hatású. Nem mondanám tökéletes mattnak a finisht, de inkább matt mint fényes. Elég tartós, fedő lakkot nem igényel, homok lakkokra mondjuk nem is rakok soha. Nagyon megszerettem:)


Banksy
 Ő a második homok lakkom, az elsőről itt olvashattok :)
A lakkot pedig itt rendelhetitek meg.

Ismeritek ezt a márkát, esetleg van is valamilyen terméketek?

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése