2014. január 9., csütörtök

Nivea Aqua Effect



Még decemberben lehetett, hogy ellátogattam a Nivea honlapjára, ha jól emlkészem valahol olvastam, hogy van nekik a honlapon egy arc bőr teszt és arra voltam kíváncsi. Nagy meglepetés nem volt mert tisztában vagyok vele, hogy a bőröm extra száraz. Folyamatos harcban állunk, mindent bevetek és vannak jobb szezonjaink és vannak kevésbé. azért le kell kopognom, hogy évek óta jóban vagyunk, régen volt már katasztrofális az arcom, ha a szárazságot veszem figyelembe. Nah, nem rizsázok tovább :D a lényeg, hogy lehetett kérni termékmintát és az én száraz bőrtípusomra 3 termékmintát kaptam:
  • Nivea aqua effect ápoló arctisztító tej
  • Nivea aqua effect tápláló nappali arckrém
  • Nivea aqua effect tápláló éjszakai krém
A két krémet háromszor tudtam használni és ez elég is volt arra, hogy valamilyen véleményem azért legyen róla, ami nem csak felszínes.

Maga termékcsalád az innovatív Nivea Hidra IQ technológiával gazdagítva hatékonyan hidratálja a bőrt, különleges összetevőivel (mandula olaj és körömvirág) ápolja a bőrünket. A nappal használatos termékekben UV szűrő is található.

Nivea aqua effect ápoló arctisztító tej

Ahogy kinyitottam a kis mintámat megcsapott az az igazi Nivea illat:) Így már is jól indult a barátságunk. Érzékeny, száraz bőrre van kifejlesztve, használható a szemkörnyéken is. Én az ujjaimmal vittem fel az arcom, majd langyos vízzel lemostam. Kellemes, puha maradt a bőröm, pedig vízzel való érintkezés után mindig érzem, hogy húzódik bármit is használok. Most ez elmaradt.:) Szépen megtisztította az arcom, kellemes a használata.


Nivea aqua effect nappali és éjszakai krém

Az éjszakai krémnek továbbra is a klasszikus Nivea illata van, míg a nappalinak rózsa. Ez utóbbinak nekem kissé erős az illata, de nem mondanám rossznak. a krémek elég zsírosak és még száraz bőröm is lassan szívja be magába. Nem hiszem, hogy sokat használtam, tényleg elég sűrű krémről van szó, amiiből kicsi is elég. Sokáig érzem a bőrömön, de nem kellemetlen igazán. Ezzel a kis negatívummal szemben is igen jó véleménnyel vagyok a krémekről. Nagyon puha, táplált lett a bőröm. egy igen kemény megfázás után kezdtem el használni és hámlott az orrom, elég irritált volt ott a bőröm. A termékek nem csíptek, nem volt rossz érzés őket használni és szinte egyszeri használat után érezhető volt a változás.


Nem nagyon használtam soha Nivea krémeket, csak a klasszikus, kék tégelyes krémet, de azt is ezer éve, viszont most ez a termék család elgondolkodtatott, hogy megvegyem őket. Hatékonyak voltak, ilyen rövid időn belül is.

Az aqua effect termékek jótékony hatása mellett azért is plusz pont a Niveának, mert segítséget nyújt a bőrtípusunk beazonosítására, valamint terméket is ajánl, amit ki is próbálhatunk. Örülök neki:)

Nem tudom van e még lehetőség mintákat kérni, de egy emailt szerintem megér, hogy megkérdezzétek:)

Ismeritek ezeket a termékeket?
Esetlegh használjátok valamelyiket?

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése