2014. január 7., kedd

2013 kedvencei

Még mielőtt a gépem ismét beadta a kulcsot, tervben volt ez a mai bejegyzés. Arra gondolta, hogy még egy utolsó visszatekintést engedélyezek magamnak az előző évre, és megmutatom Nektek az elmúlt év nagy kedvenceit, amiket tuti, hogy idén se hanyagolok el:)

Max Factor Max  Effect gloss cube szájfény - 02 peach rose

A hétköznapokon nem igazán használok rúzst, szájfényt, inkább csak ajakápolókat. Ennek nagyrészt a ritka száraz ajkaim az oka. A sminkeknél is egészen szűk palettát használok, de ebben az évben ki akarok lépni a komfortzónámból és ki akarok sok sok rúzst próbálni:) Ennek ellenére a Max Factor Max Effect szájfénye nagyon bejött, sokszor használtam az utóbbi időben. Kondícionálja az ajkakat, ami nekem nagyon fontos. Ennek az árnyalatnak fini barack illata/íze van, kellemes, lágy rózsaszínes színe, totál nyerő:)



Rimmel Accelerator Endless és Max Factor Clump Defy szempillaspirál
Ők az év felfedezettjei :D A Clump Defy volt az első hivatalos teszt alanyom, de nem vagyok elfogult. azt szeretem benne, hogy megemeli szépen a pillákat, dúsít, gyönyörű ívet ad és ettől függetlenül nem nehezíti el a pillákat,, puhák maradnak, mintha nem is használtam volna szempillaspirált. Szóval ha természetes hangulatba kerülök, akkor őt veszem elő:)
A Rimmel szempillaspirált szülinapomra kaptam a páromtól és hihetetlen módon beletrafált és nem véletlenül, elolvasta mit is vesz nekem 8) :) Hosszít, isteni fekete a színe, óriási szempilláim lesznek tőle, nagyon bírom :) Állítólag szempilla növekedést is eredményez. erre nem igazán figyeltem, mert amúgy is hosszú szempillákkal rendelkezem, de ha valaki ezt a tulajdonságát is észrevette, ossza meg velünk, kíváncsi vagyok:)  

Manhattan Multi Effect mono szemhéjpúder - 96Q Carbon
Ezt a gyönyörűséget is szülinapomra kaptam. Nagyon szuper, pigmentált, fémesen fénylik, önmagában és más színekkel kombinálva is fenomenális. Általában, ha reggel nincs kedvem/ötletem akkor őt veszem elő és egy tust és kész is vagyok :)

Rimmel Scandaleyes eyeshadow - 006 Paranopid Purple
essence Stays no matter what eyepencil&shadow - 05 cute copper
Max Factor Wild eyeshadow pencil - Brazen Gold, Vicious Moss

2013 a "ceruzába öntött" termékek éve volt. A Clinique Chubby stick-jei után sorra jelentek meg a hasonló termékek, és nem csak rúzsok formájában, hanem szemhéjárnyalókban is. Ezek a termékek praktikusak és több funkciósak. praktikusak, mert könnyű őket használni, egyszerű őket szállítani és biztosabban zárnak, mint egy két púder:) Ezek a shadowpencilek azon felül, nem csak szemfestékként, hanem alapként is tökéletesek. Márkája válogatja tartósságukat, ezt a három típust érdemes kipróbálni:)

Evelin 8W1 total action körömerősítő
Meg volt a harcom a gyenge körmeimmel és ez a lakk segített, hogy újra erős és szép körmeim legyenek. Hamar megerősíti a körmöket és gyorsabban is nőnek. Csak ajánlani tudom:)

essence colour&go - 96 sparkling water lily
essence colour&go - 93 c'est la vie!
essence Be Loud! - graffiti topper
NYC Rock Muse Smokey Top Coat - 004 Gold Maiden

És ha már a körmöknél járunk ebben az évben őket használtam a legtöbbet. Oké, a NYC csak karácsony előtt vettem, de beleillik a legjobbak csapatába:) Az első két lakkot még a 2012-es adventi játékban nyertem. a fehér teljesen meghitt hangulatot nyújt halvány kékes gyöngyházfényével, a rózsaszín pedig energiával tölt fel ha ránézek:) a glitteres lakk teljesen ékszerré varázsolja a manikűrt, kis kreativitással sokféleképpen használható. Kiváló darabok a glitteres lakkok egytől egyig:)

Ők lennének a kedvencek, szerintem jól mutatják, hogy hétköznap a gyors, egyszerű, sminkek híve vagyok. Biztos lenne még pár darab kozmetikum, ami ide bekerülne, de nem akarlak untatni tovább Titeket és véget nem érő lista születne :D

Nektek van valami nagy nagy kedvencetek 2013-ból?

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése