2013. december 10., kedd

Bronz

Elterveztem, hogy advent minden hétvégéjére csinálok egy sminket, Ez már sajna ott megbukott, hogy bronzvasárnapon csak az inspiráció összepakolásáig jutottam el :s A smink azért ma megszületett:) Nem lett túl ünnepi, de ezüst és arany vasárnapra ez is fokozódni fog:)

Amit használtam:






Szeretem ezeket az árnyalatokat, ezek állnak hozzám a legközelebb, annak ellenére, hogy rengeteg mindent kipróbálok. Még nem tudom, mi lesz ezüst és aranyvasárnapkor, de igyekszem valami újszerűt mutatni nektek és remélem, ahogy nekem a képek, úgy Nektek az én sminkjeim is adnak egy kis inspirációt:)


Ti már tudjátok, milyen sminket viseltek az ünnepeket alatt?

Ann:)

ui.: persze a blogot sem tudtam hétvégén megcsinálni - nem unatkozom szerencsére :) - de azt megsúgom, hogy még 2 dologgal készülök, szerintem érdemes lesz visszanéznetek ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése