2013. november 4., hétfő

Maybelline Blackberry

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de ősszel nekem a barnás, bordós sötétebb lakkok jönnek be. Pénteken akadt a kezemben ez a régebbi Maybelline New York lakkom, maiből már csak kevés van, de még kisajtoltam belőle egy festést még:)

A Maybellin N.Y. Colorama mini colorama lakk az egyik legjobb vásárlásomnak bizonyult. Már rég vettem, de még most is tök jó állaga van a lakknak, nem sűrűsödött be. Hátránya mióta megvettem, hogy kicsit lassan szárad és kell a két réteg a jó fedéshez, de a végeredmény az kárpótól. Magas fényű, egységes mélybordó fedés. Ezt el is várom, mert a csomagolás is ezt ígéri.


Maybelline Colorama 261 Blackberry
Próbáltam kicsit utánajárni, hogy mikori a lakk és limitált kiadású e, de nem igazán találtam róla semmi:(

Ti milyen lakkokat használtok mostanság?
Ha kíváncsiak vagytok az én favoritjaimra itt egy kis összefoglaló:)


Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése