2013. november 21., csütörtök

Instagram a Windows telefonokon VÉGRE!

Beauty blog lévén meglepő fordulat ez a poszt, de annyira örültem, hogy nem hagyhattam ki. Tegnap este szuper hírt olvastam az Instagram falon... megérkezett Windows telefonra is a Instagram.  JUPÍÍÍÍ :) Ennek végtelen örülök, mert van ugyan Instám, az előző telefonból kifolyólag, de mióta Windowsra váltottam, azóta ritkábban használtam, mert csak tableten volt számomra elérhető, ami fotómegosztásnál azért nem a legegyszerűbb és nem hordozok magammal tabletet egész nap - a honlapon csak nézelődni lehet, feltölteni nem :( Igen most lehet mondani, hogy de volt eddig hasonló alklamazás Windows telefonra is, de az nem ugyan az és tudtam amikor vettem a telefont, hogy csak idő kérdése, hogy legyen Intagram az alkalmazások között.


Téli hangulatú témához passzol a logó :)

Meg kell mondjam ezen túl az is örömmel tölt el, hogy jó lett a design is. A logó egyszerű, letisztult, egyszínű háttér a logó körvonalaival. A belső menü megjelenése tiszta Windows forma. Tökéletesen beleolvad az arculatba. Az Androidos verziótól nem csak küllemében különbözik, hanem pl.: ki van írva a "like" és a "comment", de ez nem zavaró szerintem. Ami még első blikkre különbözik, hogy Windowsnál fent helyezkednek el a kis gombok (home, explore, following, profile). Ettől kicsit zsúfolt lett a felület, de kis helyen sok jó dolog elfér:) Ami feltűnt, hogy following news, és a beállítások azok az alsó menüből érhetőek el, ami Androidon teljesen máshol van. Hirtelen megzavart, de nem nehéz megtalálni ezeket sem.

Ha eddig nem tettétek kövessétek az Instagram oldalam, most már aktívabb leszek:)

Képfeltöltésnél, nem a fotózás az elsődleges amit felajánl, hanem egyből a fotókat mutatja. A képkivágás is módosítva lett. Az Androidnál adott a kép és a kis négyzetet mozgatod kedvedre. Windowsnál ezt valamiért megfordították. Az Instagram képméret adott és a képet mozgatod egy rács mögött és nagyítod ugyan azzal a mozdulattal mint androidnál a keretet. Ez nem tudom miért volt szükséges változtatás, nem rossz, de hirtelen fura és érthetetlen. A többi már nem módosult, a kép módosításait ugyan úgy lehet elvégezni. A kis továbbhaladásért felelős nyíl lekerült alulra a telefon menüjéhez, de ez egyértelmű változtatás a képszerkesztéssel ellentétben.

Ilyen képekre is számíthattok:)

A főoldalon jó böngészgetni, nem tudod gyorsan pörgetni a képeket, mint az Androidos verziónál, de azért nem lassabb az Apple-nél:)

Egy szóval HURRÁÁÁVÉÉÉGGREEETETSZIK!!!!! :)
És hogy Lovasi Andrást idézzem "KÖSZÍÍÍÍÍÍÍ"

Ki örül még?:D


ui.: Nem vagyok hozzáértő csak egy egyszerű kis felhasználó, szóval a szakemberektől bocsi ha olyat írtam ami fejfájást okoz. :)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése