2013. október 25., péntek

Time for romance - essence körömlakk

Nemrég kaptam ezt az essence romantikus lakkot. Szeretem az essence lakkjait, mert változatosak, sokszínűek, folyamatosan megújulnak és tényleg lehet belőlük válogatni. Igaz, hogy nem mindig tart addig ameddig szeretném, de ez elenyésző szempont, mert annyira jól sikerült lakkokról van szó.

A Time for romance egy kissé mályvás, rózsaszínes lakk, telis tele glitterekkel, de ennek ellenére nem átlátszó maga a lakk része, hanem enyhén rózsaszínes lilás. Szeretem a glitteres lakkokat, nagy kedvencem a Graffiti fedőlakk a Be Loud! trendkiadásból, de van egy arany glitteres essence lakkom is, ami tökéletes kiegészítőként viselkedik egy egy elegánsabb alkalomhoz.

112 time for romance

A körömlakkot egy rétegben vittem fel, de inkább pötyöghtettem a körmömre a lakkot, mint húztam mert így a glitterek szembben eloszlottak. Igaz így a száradás tovább tartott, de megérte, nagyon szép lett. Ez nem csak őszi lakk, ezt el tudom képzelni tavasszal vagy télen is önmagában vagy valamivel kiegészítve. a glitteres lakkok előnye, hogy sokáig fennmaradnak a körmön és mivel így ragaszkodnak, hátrányuk, hogy nehezen jönnek le, de még ez sem tántorít el tőlük.

A glitterek ellenére nem túl hivalkodó, nem feltűnő. Pint annyira csillog amennyire kell:)

Ti hogy álltok a glitteres lakkokkal?
Van kedvencetek?


Szép hétvégét Nektek:)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése