2013. október 11., péntek

Őszi kedvencek

Halihó:) Remélem még maradt egy két olvasóm. Mostanság sok mindennel el voltam foglalva, és nem volt időm, erőm írni, de kiengesztelésül egy hosszabb, színesebb bejegyzéssel térek vissza:)

Ha tetszik, ha nem itt az ősz, aminek persze örülünk is meg nem is. Számos újdonsággal találkozunk minden évszakváltáskor, így ez az ősz is rengeteg meglepit tartogat számunkra. Összeszedtem Nektek za én őszi kedvenceimet, amiben vannak új és régi barátok is :)

Körömlakkok

Rengeteg lakkom van, de ez nem meglepő a csajoknál :D Van 4 kedvencem, ami számomra a legjobban passzol az őszhöz:
  • essence colour&go 143 im, the boss - szép, nyugodt kissé kékes szürke, picit feldobva apró csillámokkal. Szürkesége ellenére, inkább játékos, mint nyomasztó. Örülök neki, hogyx rátaláltam, és ezt bizonyítja, hogy lassan elfogy... láttatok már ilyet?:D
  • Catrice Ultimate Nail Laquer 120, Plum Play Whith Me - nagy favoritom a lila. Minden évszakhoz van valami lilám. Lehet az körömlakk, szemhéjpúder vagy egy felső, de a lila különböző árnyalatai nekem évszakokkat jelölnek. ez a mély lila, nagyon szépen fed, tartós és elegáns. Dekorral avgy anélkül is megállja a helyét:)
  • Manhattan Lotus effect 69R - ő volt az első Manhattan termékem:) tartós, szépen fed, csodálatos mély, bordó a színe, igazi egyéniség ez a lakk. Ez az árnyalat egy kellemes őszi napot juttat eszembe egy bögre kávéval:) Őt tényleg csak ősszel használom.
  • essence Be Loud! graffiti fedőlakkja az új szerelem:) Önmagában is igen érdekes (pozitív értelemben), vidám viselet, de sötétebb színekkel párosítva a bohóságból elegánssá válik a köröm:) Ez  trendkiadás most fut és a Müllerekben még elcsíphető. sok sok szuper és új termék jött vele:)



Szemhéjpúderek

2013 őszén trendi a fémes hatás, a színek és a macskaszem. Az én kedvenceim közt nagyon élénk színek nem szerepelnek, csak erős, jó pigmentált őszi árnyalatok.

  • Sleek i-Divine ultra matts v2 731minerál paletta, még szülinapomra kaptam, de nyárinak annyira nem nyári ez a paletta, így epekedve vártam az őszt:) Erőteljes, tartós színek, egyszerre visszafogott és drámai sminkek készítésére is alkalmas. Úgy gondolom senkinek sem szabad ezt a márkát kihagyni, egy paletta megalapozhat egy egész otthoni kollekciót.
  • Manhattan multi effect mono szemhéjpúder 96Q Carbon, igaz régebbi kiadás, de ez egy igazi idei trendi árnyalat. Fémes csillogású, lágy textúrájú, pigmentált barnás árnyalat. Nem nagyon szoktam csak egy színt hazsnálni sminkelésnél a szemhéjamon, de az esetek nagyrészlben ha mégis így teszek ez a szemhéjpúder akad a kezembe. Őszi, trendi, dögös:)
  • Manhattan Magic Duo szemhéjoúder 82D/89T Green Intense a khaki szín is kapcsolódik nekem az őszhöz, holott nem ez a legjellemzőbb színek ilyenekkor:) Textúrája ugyan olyan mint a monoé, de ezzel egy lágyabb, könnyedebb finisht kapunk, egyszerűen szép.
  • essence mono szemhéjpúder 45 back to khaki mettalic effect, nincs erőteljes színe, inkább a fényéért szeretem ezt a szemhéjpúdert. Halvány khaki, arany fénnyel, igazi őszi hangulat:) Egy vékony réteggel ha használod, más szemfestéken, igazán finom fényű eredményt kaphatsz.




Új kedvencek 2013-ban

Ebben az évben igazi sikere volt nálam a szemhéjárnyaló ceruzáknak. Először lehengerelt vele a Max Factor, majd szereztem egy Rimmel csodát és végül egy essence apróság is az enyém lett:)


  • Max Factor Wild shadow pencil 40,25 imádnivalóak, krémesek, lágyak egyedül is megállják a helyüket, de páratlan kiegészítője lehet egy egy sminknek, bármit fel lehet velük dobni. Fémesen csillognak, tartósak. A szürke igazi gyémántként ragyog ha a vízvonaladon használod egy kis fekete mellett:)
  • Rimmel Scandeleyes eye shadow stick 006 paranoud purple picit fényes, igazi mély lila. önállóan i szép és alapnak is kiváló egy dögös füstös sminkhez:)
  • essence stays no matter what eyepencil&shadow 05 cute copper őt még ízlelgetem, később lesz róla teszt és vele smink is, de elsőre megnyerő, gyönyörű fémes fényű és bronzos árnyalatú



Alapok

Igaz már nincs nyár, de az alapozót még nem érzem elérkezettnek, inkább télen szeretem csak használni, új szerzeményem (Max Factor smink játékban nyertem) a Max Factor CC krém tökéletes őszi viselet az arcomnak. Jól fed és hidratál. Ennél többnek nem érzem szükségét még. A szemhéjpúdereimnek, pedig az AVON szemhéjpúderalapja adja meg a biztos alapot, ami tartós, jó árban van és sajna mindjárt elfogy, de már úton van a következő adag hozzám:)





Minden évszak, minden hét tartogat valami újat számunkra, de a jól bevált termékeimtől nem tudok elszakadni és időről-időre előveszem, minden évszaknak meg van számomra az örökös visszatérő favoritja, az utolsó cseppig használom őket:)


Nektek van ilyen kedvencetek? 
Van kifejezetten őszi sminkterméketek?


Szép estét Nektek és jó hétvégét:)
Ann:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése