2013. október 31., csütörtök

Haloween 2.

Így haloween éjszakáján még 2 sminket hoztam, mai merőben eltér az előző poszt anyagától. DE maradt az egyszerűen és gyorsan elmélet.

Anna Sui makeup

Ez a smink egy Anna Sui bemutatón volt látható és már rég birizgált, hogy meg kellene csinálni. Viszonylag egyszerű, gyakorlatilag tusfilc és valami jó erős, ütős, tiszta szín kell hozzá. az eredetihez képest az enyém kissé hosszúra sikerült, de első próbálkozásra azt mondom, meg vagyok elégedve:)

Tökéletes smink, ha nem akarunk senki bőrébe bújni, csak egy kis különlegességre vágyunk:)





Amit használtam:
Paese mono szemhéjpúder - kashmir neo (pazar, pigmentált szín)
essence cherry blossom tusfilc - 01 big in japan
Rimmel Las accelerator Endless szempillaspirál


Cukorfalat :D

 Hát ő meg csak úgy született, gondoltam nem midnenki akar a végzet vámpíraaszonya, zopmbi vagy ehhez hasonló démoni alak lenni, lehet valaki cuki lesz ma este, egy ártatlan cukorfalat. A Ginnifer Goodwin smink után ő lett a második kedvencem:)




Amit használtam:

  • Baolishi paletta - rózsaszín, bronzosvörösses színek és fehér (a szemem alá is raktam, hogy porcelán hatást idézzek kicsit)
  • NYX glitter on the go
  • Red Cherry #503 műszempilla
  • essence liqiud eyeliner
  • essence frame4fame műszempillaragasztó
  • Manhattan x-treme last szájkontúrceruza

Jó Haloween mindenkinek!
Ha születtek sminkek erre az alkalomra mutassátok meg, kíváncsi vagyok Rátok:)

Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése