2013. szeptember 14., szombat

DreamTone - smink nélkül is tökéletesen


Húú már nagyon rég írtam posztot és bocsi, de ez az utóbbi pár hét eseményben gazdag volt és még nincs teljesen vége, de most már tudok a bloggal is foglalkozni végre:)

Volt a Lancome facebook oldalán egy játék, ahol 50 szerencsés kapott egy pici, cuki luxusmintát, a legújabb termékükből a DreamTone és az 50 között ott figyelt az én nevem is:) Nagyon örültem, hogy egyrészt egy ilyen neves márka terméke hozzám is eljut, másrészt sose nyertem az ilyen véletlen játékokban.


 A DreamTone egy olyan korrektor, ami a pigmentfoltokkal veszi fel a harcot, egységes bőrtónust  varázsol a problémás arcon. A márka három fő pigmentációs típust azonosított alapul véve a minden bőrtípust érintő jellegzetességet, mint az arcbőr színét, egyenetlenség hiányából fakadó problémákat, pigmentfoltokat, valamint a sajátos rendellenességeket. A DreameTone segít javítani a napsugárzás, a kor és a hormonok okozta pigmentfoltok megjelenésén. 

40ml-es kiszerelésben érhető el a Lancome szépségszigeteken és márkát forgalmazó drogériákban


Ilyen cuki mintát kaptunk:)

Maga a az eredeti csomagolása a korrektornak nagyon szép, nőies és árad belőle az érzés, hogy ez nem egy hétköznapi kozmetikum a fiókunkban. Az állaga teljesen meglepett. Nem a szokásos alapozóra emlékeztető, krémes korrektor textúráját kapta. Sokkal inkább egy könnyed nappali krémre emlékeztet. ennek ellenére nem érzetem, hogy gyorsan beszívódna, kicsit több idő kellet neki. az illata csodás, légies. A három árnyalat közül a középsőt kaptam, ami enyhén rózsaszínes árnyalatú.

Könnyed textrúra, finom illattal:)
A hatását nem azonnal fejti ki. Használhatjuk reggel és este, igazi eredményt 4 hétén után láthatunk. Az én kis mintám erre nem elég és szerencsére nem problémás már az arcom, de azt láttam a tükörben meg a lenti képen, hogy használata üdébb, frissebb bőrt eredményez.



Összességében a lehetőséget látom benne és szurkolok, hogy aki megveszi annak használjon is ez az igazi luxus termék:)




Ui.: Emlékezteék még a Max Factor Wild versenyére? 


A zsűri az én sminkemnek szavazta a különdíjat:)
Ezúton is köszönöm nekik és azoknak is akik azért kattintottak egyet az érdekemben:)

Várom a meglepim :D


Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése