2013. augusztus 10., szombat

essence ősz... soon :)

Ebben a nagy melegben minden eszközt bevetünk, hogy hűsítsük magunkat. Jeges sminkek, lenge ruhák és erősen gondolunk az őszre vagy a télre. Én nagyon élvezem a nyarat, imádom, hogy meleg van, de ha másért nem is, az essence újdonságokért várom már az őszt:)

Rengeteg újdonsággal szolgál a következő szezonban is a népszerű márka, trendi,új színek és mindenre csak azt mondhatjuk eddig hogy WOOOW:) Négy újdonság van amit nagyon nagyon várok: francia manikűr ecset, metal glam szemhéjpúderek, jumbo szemhéjceruzák és egy különleges csomagolású szempillaspirál.


essence franci manikűr ecset

Nagyon szeretem a francia manikűrt, mind klasszikus, mind a most divatos színes változatokban. Most, hogy saját körmöm is van hozzá, bátran belevetem magam ennek a festésnek a rejtelmeibe. Kissé nehézkes nekem, de hátha segít majd rajtam az essence francia manikűr ecsete.
Azt ígéri, hogy az innovatív formával tökéletes francia vagy hold manikűrt készíthetünk. Pontosan, könnyen lehet használni és elég ha csak épp a végét mártjuk a festékbe az szép, ívelt vonalért. Az ára is igen baráti, de ezt már megszoktuk az essencétől :) 549 Ft.




essence metal glam szemhéjpúderek

Biztos nem én vagyok az egyedüli akinek a gyengéi a szemhéjpúderek. Mindig kell új.... Az őszi essence szemhéjpúderek mindegyikére fáj a fogam. Fémesen csillogó, lágy textúrájú, magas fedésű szemhéjpúderek 8 színeben lesznek kaphatóak, áruk 849 Ft.



nehéz lesz választani :)

essence STAYS no matter what jumbo szemceruza &szemhéjfesték

Egyre nagyobb teret hódítanak a szemhéjárnyaló ceruzák. Nekem van Aden. Max Factor, AVON, de elfér még pár szín az eesence-től is :D Hosszan tartó, vízálló szemceruzákról van szó és 8 árnyalatban érkeznek ősszel. Kezdhetek gyűjteni szeptemberre:)) Ára: 849 Ft

essence lashes go wild szempillaspirál

Ez a tünemény a csomagolásával vívta ki magának, hogy várjam az érkezését:) Ilyen szempillaspiráltubust még nem láttam, nagyon tetszik, vagány. A spirál formájának köszönhetően dússá varázsolja a pillákat.
Ára: 849 Ft



Ezeken felül még rengeteg csuda jó dologgal készül az essence az őszre. Jönnek még új termékek az egyedi, trendi körmökért, arcpirosító stift, kabuki ecset, szempillaspirálok, szemceruzák és estig sorolhatnám. 
Addig is figyeljétek a blogot, lesznek még újdonságok :)


Ann:)

1 megjegyzés:

  1. A tubusos szempillaspirált én is kinéztem magamnak, nagyon különleges a maga nemében, nem is láttam még ilyet, azelőtt. :O

    VálaszTörlés