2013. augusztus 24., szombat

Crome Amethyst

Valamiért az utóbbi pár bejegyzésem saját magamról a lila szín körül forgott. Kezdődött az OPI lakka, folytatódott az AVON Cosmic szemhéjpúderével, majd jött a Rimmel ceruza és most ez a smink. Esküszöm nem tudatos :D Holnaptól igyekszem új színeket is bevonni az életembe.

Ma volt időm, ebéd után nyugiban sminkelni így valami nagyobb szabásút csináltam. Elnézve magam és a képeket életemben először vagyok elégedett a tusvonallal, amit csináltam. Nah igen, ezt teszi a gyakorlás:) De nem csak ezért érdekes, vagy különleges számomra ez a smink. Rám nem jellemző módon, egy tucat cuccot pakoltam fel magamra, mindjárt meglátjátok:)

  • elf szemhéjalapozó
  • elf szemceruza - pearl white
  • Rimmel Sandaleyes Eye Shadow Stick - Paranoid Purple
  • essence mono szemhéjpúder - shrimp me up; pop eye
  • AVON Cosmic - purple haze
  • essence Wild Craft szemhéjpúder - mistyc lilac
  • essence Long lasting szemceruza - Black Fever
  • essence liquid eyeliner
  • Max Factor Eye Shadow Pencil - Vicious Moss
  • Rimmel Accelerator Endless szempillaspirál
  • essence I <3 runnway highlighter
  • Avon glazewear metalic szájfény - chrome amethyst





Legek sminkje : legsötétebb, legtöbb részletből álló, legjobb tusvonal, legelőször használtam a sminkhez szájfényt (nem szokásom:))

Nektek van legkedvesebb sminketek, sminkeszközötök?
Megnézném szívesen:)
Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése