2013. augusztus 19., hétfő

Avon Cosmic purple haze

Kicsivel több mint egy hónapja fedeztem fel az AVON Cosmic szemhéjpúdereit és jött a wooow hatás, olyannyira jött, hogy még a barátom is lecsapott rá, hogy rendleni kell :D Persze őt az fogta meg hogy olyan mint egy bolygó, engem ezen felül az, hogy végre valami újdonság, valami izgalmas termék és hát baromi jól néz ki :D


Utánajártam, hogy mi is ez az újdonság. Azt ígéri, hogy a színek multidimenziósak, vibrálóak és gyöngyházfényűek. Hát az a helyzet, hogy maga szemhéjpúder cseppet sem gyöngyházfényű. Van benne elrejtve, a pici világoslila csíkok azok, de ez elenyésző mennyiség, mivel használatkor a sötétebb lila ezt elnyomja és egy matt lila felületet kapunk. A színe nem erőteljes, inkább lágy, világos lila. Ebből kifolyólag jól kombinálható mással is. Jó kiegészítő szín. Tartósságát tekintve, nem csalódtam, tartós, mint az AVON szemhéjpúderek általában.


Megjelenés ötös, de irtó nehéz kibontani:)

Az Cosmic szemhéjpúdert a szemem belső felén használtam és az a pici csillogás a szemzugban az a legvilágosabb árnyalata a szemhéjpúder színkavalkádban. Ici-pici ecsettel elő lehet varázsolni azt a gyöngyházfényt. 


A smink "alapanyagait" is megtudjátok a következő posztomból:).




Míg írtam a posztot azalatt debütál Lady Gaga új klipje. Mit szóltok a sminkekhez?:)


Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése