2013. június 4., kedd

e.l.f. szemhéjpúderek

Még régebben volt egy e.l.f. rendelésem, amiben 2 db négyes szemhéjpúder paletta is szerepelt. A színek mesések voltak, bár az egyik nem pont úgy festett mint a képeken, de ez még nem is lett volna gond...


A két paletta színei szépen kiegészítik egymást. Az elsőben barna, arany, sárga kicsi arany beütéssel és egy türkiz zöld szerepel. Főleg ez utóbbi miatt rendeltem meg ezt a négyest. A másik volt a meglepi. Ebben van egy gazdagon csillogó mélyfekete és a rózsaszínnek három árnyalata. Rózsaszínt nem rendeltem volna, mert szeretem igazán. A honlapon inkább látszott számomra az egyik barackos árnyalatnak (itt), persze ezt sok minden miatt láthattam rosszul nem is ez a baj.

Próba kép felkentem csak úgy a kezemre. Ebből már ugye lehet tudni egyből, hogy milyen "óvintézkedések" kellenek, ha élesben bevetjük (már ha kellenek). A színek vegyesen pigmentáltak. A türkizes palettában mind rendben van, erősebb hatáshoz építeni kell. a rózsaszínek már bajosabbak. A fekete az szuperül pigmentált igazi fekete, és mesésen csillog. A rózsaszínek közül a legsötétebb jól látszik, amit én baracknak néztem, az fémesen csillog, de már kevésbé erőteljes és a legvilágosabbat szinte nem is látni sajnos.


A végén lesimítottam a karom, hogy megnézzem alap nélkül mennyire tartós. Hát semennyire... de még egy normál alappal sem. arról sajnálom, hogy nem készült videó vagy valami, majd pótolom. De tényleg nem tartós, lekopik kis idő múlva. Az egyetlen ami kb. 4-5 órán át fenntartotta az az essence pigmentekhez készült alapja. 

Már volt egy sminkem a türkizzel itt, ahol említettem is, hogy az essence alapja volt az utolsó, számomra elérhető segítség, hogy ott maradjon a helyén a szemhéjpúder.

Lehet nem ezt a szemhéjpúdert kellett volna rendelnem, hanem egy magasabb árkategóriásat az elf-től. Jobban utána is nézhettem volna mielőtt rendelek. De ez jó kis tanulópénz volt. Nem ment el a kedvem ettől a márkától, de biztos, hogy az essential termékeit elkerülöm a jövőben, bennük azért megingott a hitem:(


Nektek van elf terméketek? Szívesen olvasnám a véleményeteket róluk:)

2 megjegyzés:

  1. Szépek a paletták, kár hogy a minősége nem az igazi..

    VálaszTörlés
  2. Igen én is sajnálom, hogy küzdeni kell a tartósságáért:(

    VálaszTörlés