2013. május 19., vasárnap

Szemhéjalapozó körkép

Sminkelni még nem rég sminkelek, rengeteg tanulni valóm van még, de van egy dolog amit igen hamar megtanultam és amit tudok az igyekszem továbbadni. Nem állítom, hogy az mind jó, egyszerűen csak nekem beváltak  Így vagyok azzal is hogy használjunk szemhéjalapozót sminkelésnél  mert jó. Tartósabb lesz a szemfestésünk, szebben megmarad a reggeli alkotásunk, nem lesz más délutánra a sminkünk, mint amit reggel elkészítettünk:D 

Szeretem kipróbálni az új és ismeretlen dolgokat, így nem csoda hogy van négy szemhéjalapozóm, úgy gondoltam érdemes róluk kicsit szólni :)

Az elf szemhéjalapozóját nagyon vártam mikor megrendeltem. Sok jót hallottam, olvastam a márkáról, így nem volt csoda az izgalom. Aztán kipróbáltam és nem voltam elragadtatva sajnos. Az állaga először vizes, olajos, fura. Később érezhető egy kicsit hogy púderessé válik, de nem annyira. A szemhéjpúdert sem teszi kifejezetten tartóssá. Nem ajánlom olyanoknak akiknek zsírosabb a szemhéjuk, mert nem fogja szerintem mattítani. Nem drága, egy próbát megér, másnak lehet bejön.
Ára: 390 Ft



Ennek a terméknek nagyon örültem, mikor hozzánk is eljutott. Szeretem az Avon termékeit, a szemhéjpúdereit kifejezetten. A szokványos szemhéjprimerektől eltérően kis tégelyben található a nagyon krémes, kissé habos állagú alapozó. Pont annyi jut az új begyemre amennyi kell a szemhéjamra, a festék tartósan fennmarad. Egyből lehet rá dolgozni, azonnal púderes állaga lesz a bőrön, nem kell árni míg egy kicsit "szárad".

Az essence termékek legtöbbször a szívem csücskei. Pénztárcabarát árakért minőséget kapok. Az I <3 stage volt az első primerem. Ekkor tapasztaltam meg, hogy milyen jó, ha használom, hogy mennyivel szebb lesz a smink, és mennyivel tartósabb. Állaga krémes, de nem lesz púderes felvitel után. Várni nagyon nem kell sminkelés előtt, de figyelni kell a mennyiségre, nehogy túl sokat vigyünk fel az aplikátorral. Örülök hogy első primernek ilyen jót választottam:)



Ezt az alapozót kifejezetten pigmentekhez fejlesztették, de szemhéjpúderek alá is használható  Tartósságot ad és a színeket kissé élénkíti. Aki fél attól, hogy az alapozó nem egyezik bőrszínével, ezt a bázist használja nyugodtan, ugyanis ez átlátszó. Állaga elég ragadós (érthető pigmentekhez kell) és kicsit várni kell felvitel után, hogy sminkelhessünk. Ha nem várunk akkor nem biztos hogy szépen tudunk dolgozni majd, pont a ragadós állag miatt. Ezt az alapozót durva napokra és bulik előtt ajánlom:)


Nem bántam meg egyik alapozót sem, de a kedvencem verhetetlenül az essence I <3 stage és az avon szemhéjalapozója:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése