2013. május 31., péntek

Sokszínű, tartós... NYC körömlakkok:)

Rég írtam már bejegyzést, amiért elnézéseteket kérem, de egyszerűen mindig volt valami, szerencsére nem unatkozom soha:)


Ma is egy röpke bejegyzésre van csak időm, de készülök egy utazós pakkal is:)

Körülbelül 1-2 hete kaptam tesztelésre az új NYC lakkokból kettőt. Be kell valljam, valahogy ezek a lakkok  mindig elkerülték a figyelmem és ezt nagyon bánom...


Két színt kaptam:
- 022 Jade , igazi nyári türkizzöld

- 027 Love Match, rózsaszín, ami tökéletesen kiegészíti az előzőt (is)



Az In a NY Minute és Expert Last körömlakkok limitált kiadásúak és 5 héten át minden nap más színű lehet a körmünk köszönhetően a 40 különböző színkreációnak. Biztos hogy  mindenki megtalálja a számára tökéletes lakkokat köztük:)

Ezek a lakkok nagyon jók. Jól fednek már egy rétegben is. Direkt fedőlakk nélkül bróbáltam ki és engem meggyőztek. Egy hétig fennmaradt, minimális halvány kopást véltem csak felfedezni. Pár nap után kezd darabokban lehullani:)



Lányok, aki kedvet kapott szaladjon Müllerbe és bátran párosítsa a színeket:)

Apropó és aki szeretné megnyerni a 40 db lakkok, annak még van esélye itt: NYC


Ann:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése