2013. május 1., szerda

e.l.f. szemhéjalapozó

Nemrég rendeletem egy kisebb adag elf terméket. Kíváncsi voltam már a márkára, mert sok jót írnak róla, plusz elég jó akciót fogtam ki:D

Az első amit már volt kellő időm kitapasztalni, hogy milyen az a szénhéjalapozó. Azt olvasta, az elf honlapján, hogy közkedvelt termék, krémes, egyszerű és gyorsan használható. Egész napos tartást ad a sminknek és feltölti az apróbb ráncokat. Utánanéztem több, helyen is és elég vegyes vélemények voltak erről a termékről.


 Maga a megjelenése tetszik. Egyszerű, könnyen kezelhető aplikátoros fejjel. Semmi csicsa, a lényeget látod, hogy ez mi. Szeretem az ilyen egyszerű megjelenésű termékeket.


Neutral árnyalatban rendeltem meg, ami tökéletesen passzol a bőrszínemhez. Elsőre tetszett nagyon, de amikor kipróbáltam többször akkor már rájöttem, hogy ez kiknek ajánlott termék és kiknek nem.


Amikor felteszem a szemhéjamra még jó az állaga, de ahogy elkezdem ujjjal eldolgozni, kissé vizes, olajos érzetem támad. Ez lehet furán hangzik, de jobban nem tudom leírni. Eldolgozás után matt hatása lesz és tökéletesen fedi a szemhéjam. 
Többféle szemhéjpúderrel kipróbáltam. Azok amelyeket ismerek és tudom hogy egész nap tartós púderek, azok most sem viselkedtek másképp, viszont rendeltem elf szemhéjpúdereket is. a Quattro névre hallagtó szemhéjpúder nem maradt fennt csak fél napig és színét vesztette sajna. Ezt még nem tudom, hogy az alapozónak vagy m,agának a szemhéjpúdernek köszönhetem e, de ez tény a márka két terméke együtt nálam nem jött be. Nem működött.

Összességében annak tudnám ajánlani, akinek szárazabb a szemhéja akinek zsíros, annak félve mondanám, hogy ilyet vegyen. Persze mindenkinek más a jó, és én nem vagyok szakértő csak nap mint nap használok ilyen primereket és van összehasonlítási alapom. A fedése jó, a színeket nem élénkíti de nem is von el azokból. Tartósságot nem ad, csak őrzi a termék saját tartóssági idejét. Nem bántam meg, de nem ő lett a kedvenc primerem.

Itt tudjátok megrendelni: http://www.elfkozmetika.hu/





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése