2013. április 28., vasárnap

Smink, új kedvenc szempillaspirállal:)

Ígértem sminket a Manhattan tavaszi palettájával, és ma sikerült le is fotózni, nem csak megcsinálni :D
A paletta változatlanul szuper, könnyed, tavaszias tartós színeket tartalmaz. Szeretném megemlíteni, hogy a múltkori essence szempillaspirál körképem után kiválasztottam egyet és be kell valljam, mindig ilyen kellemeset szeretnék minden termékben csalódni:) Ennyi pénzért ilyen szuper, tartós spirált venni egy álom és nem ragadnak össze tőle a pilláim, nem pereg le és hatalmas szempilláim lesznek tőle:D (Kicsit írok róla bővebben nemsoká)




A jó idő beköszöntével, már nem nagyon szeretek alapozót feltenni, max egy pici b.b. krémet, de azt se mindig. Viszont nagyon szeretem az essence sun club bronzerét, szépen lehet vele kontúrozni, két árnyalatban kapható és tényleg napbarnított természetes hatást kölcsönöz.


Amit használtam:

  • e.l.f. szemhéjpúderalap
  • Manhattan Eyemazing Effect 4es paletta - NY City Girl
  • essence get big! szempillaspirál

A paletta négy színből áll: lila, barackos árnyalat, barna és egy sötétszürke.  Egy jó alappal, kicsit vizesen intenzív színeket lehet létrehozni, szimplán használva pedig egy könnyed, hétköznapi sminket, mait most készítettem. A színek tartósak, nem mosódnak össze és jól pigmentáltak.

Biztos hogy fogom még használni és nem csak tavasszal:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése