2013. április 26., péntek

Manhattani tavasz szemhéjpúderek:)


Tegnap elég hosszú napom volt és mire hazaértem már csak az lebegett előttem, hogy aludjak végre, szóval elnézés kérek, hogy tegnap elmaradt a Manhattan duo szemhéjpúderről  beszámoló, de ma pótolom és kibővítem a 4es palettával:)

Akkor kezdjük:)





Manhattan Intense Effect Duo - Latte Me Too


Ez egy nagyon szép, visszafogott árnyalatú duo. Erőteljesebb sminket szerintem ezzel nem nagyon lehet készíteni, de nem is ezt a szerepet szánom, szánjuk az ilyen árnyalatú szemhéjpúdereknek. A barna és a krémes szín egyaránt kapott arany beütést. A barnában elvegyülve, arany fényt kap a szín, míg a krémes árnyalatban helyet kaptak apró aranycsillámos barázdák.


Külön külön és keverve is szép színt ad duó. Nagyon tartós, jól pigmentált a szín, panasz nincs rá. De azért egy probléma nálam felütötte a fejét és ez adódhat az én gyakorlatlanságomból is. Számomra ez az aranycsillám rész kezelhetetlen. Az hogy alapozás előtt csináljam meg a szemem az adott volt, mert láttam, hogy amúgy tiszta csillám lesz a fejem :D Megcsináltam, celluxszal leszedegettem a felesleget és már el is tűnt.  Viszont hiába alapoztam le a szemem, a csillámok leperegtek, nem maradtok ott. Egyetlen megoldásnak azt találtam, ha kis pici ecsettel kihámozom a tokból a csillámokat és úgy teszem fel. Persze így már ott maradt, de ez csak plusz meló nekem és korán reggel nem hiszem h ezzel akarok bíbelődni, nem is beszélve hogy azóta mindenhol minden csillámos :D De ez nem a duo hibája, ilyen a csillám. Ha mondjuk az arany nem csillám, hanem valamilyen más formulában jelent volna meg akkor tökéletes lenne számomra ez a szemhéjpúder, de így -1 pont sajna. a csillámot leszámítva azt adja amit ígér, pigmentátlság, tartósság, selymes formula:)

Manhattan Eyemazing Effect 4es paletta - NY City Girl



10 variációban kapható ez a paletta és nem vicc, de ezt néztem ki magamnak eredetileg is, beszerzésre. A színek szépek, fényük, formulájuk selymes, a 4 árnyalat ugyan olyan jól alkalmazható egyszerre, mint mindegyik külön-külön. Problémám vele nem volt. Ahogy kisminkeltem magam reggel úgy nézek ki még most is, nem maszatolódott, nem keveredett egy fura színné. Kapunk hozzá egy aplikátort, amit jól lehet használni  bár én jobb szeretek ecsettel dolgozni.

Smink lesz vele holnap, és ne feledjétek már csak 4 nap és sorsolok:)

Addig is, ha érdekel a többi Manhattan tavaszi újdonság nézz be ide  vagy ide:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése