2013. április 13., szombat

Igazi tavaszi, napsütéses smink :)


Itt a tavasz, a jó idő. Itt az ideje a könnyed, laza, színes sminkeknek:)

A posztban szereplő sminket már a héten egyszer megcsináltam és annyira tetszett, hogy gondoltam megosztom veletek.

A fantázia neve "Cherry Blossom" lett, egyrészt a tavasz tiszteletére, másrészt a színek miatt. Igazi tavaszi csajos smink lett:D

Lássuk miket használtam:




Arc:
  • Garnier BB krém light - sok rosszat olvastam róla, nekem még is tetszik. Könnyű, a száraz bőrömnek jól esik a krémessége.
  • pirosításhoz a Catrice The Shanghai limitált paletta Bund névre hallgató pirosítóját használtam
Szem:
  • AVON szemhéjpúder alapozó a nálunk kapható light beige árnyalatban
  • NYC khol szemceruza 926 white
  • AVON mystery 4es paletta két pinkes árnyalatát hazsnáltam - a szivem csücske:)
  • AVON glimmerstick chromes mocha flash árnyalatban
  • essence 01 chill our szemhékpúder
  • essence I<3 runway highlighter
  • NYC szemöldökceuza 832 bold brow
  • essence get big!dúsító, göndörítő szempillaspirál
    (a múltkori összegzés után ezt választottam, essence szempillaspirálokról ITT olvashatsz)
Száj:
  • essence 07 cute pink szájkontúr
  • essence xxxl shine 19 nude candy szájfény


step by step

1 lépés:
szemhéj alapozás után a fehér szemceruzával kiemeltem a világos részeket, erre rámentem az essence fehér szemhéjpúderével

2-3.lépés
Avon négyes palettából használtam a selyemfényű világos rózsaszín árnyalatot az egész szemhéjamra, majd a korallos, pinkes matt árnyalatot , de azt már nem az egész szemhéjamra:)
4.lépés
Avon chorem szemceruzával jelzésszerűen húztam a felső szemhéjamra egy vonalat és valamiért itt jutott eszembe megcsinosítani a szemöldököm is :D
5.lépés
highlighter és szempillaspirál :)




A számat kicsit színátmenetesre csináltam, most először próbáltam ha majd jobban megy ezt is megmutatom, több változatban :)


Az egész smink lényege a légiesség, a könnyedség, ami igazán jellemzi a tavaszt nekem. Ilyenkor megszabadulunk a nehéz téli ruháktól, csizmáktól és könnyedebbnek érezzük magunkat. Jobb a kedvünk, felpezsdül az élet:)

Reggel az első igazi hét végén feltettem egy tisztító maszkot is, erről is lesz bejegyzés este;)


DE! Addig se feledjétek, hogy tegnap indult nálam egy nyereményjáték Itt, ahol NYC rúzst, essence körömlakkot lehet nyerni és lesz egy meglepi is;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése