2013. április 18., csütörtök

e.l.f. csomag érkezett:)

Már rég gondolkodtam raja, hogy rendelnem kellene a elf-től mert annyi jót olvastam a termékeiről. Most volt az első Happy Monday és egyből lecsaptam a lehetőségre:)

Elsősorban olyan termékeket rendeletem, amikről még nem olvastam sehol. Kicsit így bevállalós lett a rendelés, de bízom benne, hogy nekem is pozitív lesz a véleményem.



Quattro szemhéjpúder. Könnyed, lágy tartós.

Tápláló szempillaspirál. Serkenti a növekedés és elengedhetetlen a nude sminkekhez.

Szemhéjpúderalapozó

Körömápoló szérum

Fehér szemceruza, ami fényvisszaverő részecskéinek köszönhetően optikailag nagyítja és kihangsúlyozza szemet.

Csillámstift, érdekel nagyon:)

Bronzosító kőpúder

A tesztek jönnek folyamatosan, addig is ne felejtsetek el játszani:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése