2013. február 22., péntek

Supershock szemhéjpúder alap


Régen érik már ez a bejegyzés, de most csak most jött el az ideje. 

Az Avon Supershock családja újabb taggal bővült nem is olyan régen, az új jövevény egy krémes szemhéjpúder alap. 

Addig amíg nem igazán érdekelt a sminkelés, és az, hogy mit teszek az arcomra, gyakorlatilag nem is használtam szemhéjpúder alapot. Később már egyre többet olvastam róla és én is elkezdtem használni, méghozzá az Essence I Love Stage szemhéjpúder bázisát és persze érezhető volt a különbség. Nem is próbáltam ki mást, mert ez megfelelt számomra. Innentől kezdve egész nap tartott a smink a szememen, nem gyűlt össze a festék. Egy ideje már szeretek többféle dolgot is kipróbálni  nem feltétlen várom meg míg valami elfogy, így voltam a szemhéjpúder alappal is, mikor feltűnt a láthatáron az Avon primerje.

Első pillantásra
- kis üveg tégelyben (mint a Supershock tus) fekete kis kupakkal  (nagyon ari :) )
- mennyiség: 3g
- light beige árnylatban kapható (külföldön warm beige árnylat is kapható)
- állaga finom, krémes
- használata könnyű
- ára: 1550 Ft




Mivel ez újdonság, most ezt használom gyakrabban, így elég jól kitapasztaltam a használatát. Az állaga nagyon tetszik. Krémesnek krémes, de nem az az elmerülök benne típus és nem nehezíti el használatkor a szemhéjat, légies az egész. Tetszik, hogy krémességét szinte egyből elveszíti mikor felrakom a szemhéjamra és onnantól egy stabil, matt és enyhén púderes réteg keletkezik a bőrömön, ami bátorságot ad egy szép smink felépítéséhez. Az adagolással sincs semmi probléma. Pont annyi ragad egyszerre az ujjbegyemre (lehet ecsettel is, de itt én jobb szeretem az ujjam használni - amennyi kell. Szépen el tudom dolgozni, azonnali matt hatás és szépen idomul a bőröm árnyalatához. A sminkem legyen az szemhéjpúderes, tussal készült vagy csak szimplán szemceruzával alkotott, egész nap tart, nem gyűlik össze egy kis sarokban.

Összességében nekem bevált, kényelmes , praktikus kis apróság az Avontól.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése