2013. február 24., vasárnap

Rengeteg kedvezmény a 60 éves Müllertől

Szerintem, nincs olyan ember a földön, aki ne szeretné a Müller boltokat. Nem csak a választék páratlan, hanem maga az a a hangulat, ami a boltokban uralkodik. Minden tiszta, rendezett és mindenki megtalálja a pénztárcájának megfelelő jó minőségű termékeket.

Ebben az évben ünnepli 60. születésnapját a Müller cégcsoport és ennek örömére kiadtak egy kuponfüzetet, ami tele van jobbnál jobb kedvezményekkel. Ezeket 2013 januárjától lehet júniusig kihasználni, minden hónapban másra találunk valami kedvezményt. Ez azért is jó, mert így tudunk előre tervezni, hogy mi a zamit szívesen kipróbálnánk, mi az amire szükségünk lehet.

Egy két dolgot én már ki is szemeltem márciusra :)

Ami nagyon nagy kedvezmény lesz az 40 %-os árengedmény az Astor Soft Sensation rúzsokra vagy szájfényekre.

Az Astor Soft Sensation családban mindenki megtalálhatja a hozzá passzoló rúzst vagy szájfényt. Pink és rózsaszín árnyalatok a csábításhoz, piros és korall árnyalatok a merészebbeknek és bézses barnás színek a kifinomult megjelenéshez.


A, C és E vitaminokkal



Még van egy rúzsos kupon márciusra. 300 Ft kedvezményt kapunk a Terra Naturi ajakrúzsaira, így egy rúzs 595 Ft-ba fog kerülni. Még nem próbáltam ezeket a rúzsokat, de így már lehet teszek egy próbát.  A Terra Naturi rúzsok nem tartalmaznak mesterséges tartósító szereket, dermatológiailag teszteltek, glutén és laktózmentesek. Csak és kizárólag ökológiai gazdálkodásból származó növényi olajokból készülnek. Érdemes kipróbálni és ez a rúzs is több árnyalatban készül.


Nude brown, rosewood, perfect mauve, soft brown, red berry, pink crystal és coral árnyalatokban kapható.

Maradjunk még a sminkeknél. 25 % kedvezményt kapunk L'oréal Paris Magique család alapozóira és a BB krémjére. Ezen is elgondolkodtam, hogy valamelyiket ki kellene próbálni, ha már kedvezményesen be tudom szerzni. Olvasgattam róluk, elég vegyes volt a felhozatal véleményekből, így még csak gondolkodom, hogy merjem e megvenni vagy sem.

Mindenesetre a Nude Magique BB krémet néztem ki, ami "okos" pigmenteket tartalmaz, így idomul tökéletesen a bőr színéhez. Finomítja az arcbőr szerkezetét és 24 órán keresztül kitart az arcon.

Fair és Medium árnyalatban kapható

Egy smink sem készülhet ecset nélkül. Márciusban 15 % kedvezménnyel lehet beszerezni Alicia De Silva sminkecseteket, vagy bármilyen más sminkkelléket.  Nekem van egy applikátorom, nem is tudom miért vettem anno, hisz nem is szeretem az applikátorokat. Olvastam az ecsetekről, hogy az elején hullajtják a szőrüket, de egy idő után leáll és jól használhatóak.

És végül egy testápoló terméket is beszerezhetünk magunknak. 50 % kedvezménnyel vásárolhatjuk meg a Greenland természetes testápolási termékeket. A Greenalnd egy holland cég, ami természetes alapanyagokból álít elő elsőroban fürdő- és testápolási termékeket. Legtöbb termékük az Ecocoert (bio- vagy ökokuzmetikumok kapják) tanúsítványt viseli. Nem csak az összetevőkre de megjelenésre is nagy hangsúlyt fekete a cég. 2006-ban a Milky kollekció elnyerte a FINAT Label Award díjat, azaz a világ legjobb termék elnevezéséért járó díjat a kozmetikai termékek kategóriájában. Ezt a kupont biztos hogy fel fogom használni, engem meggyőzött a cég:)


Több mint 25 országban forgalmazzák a világon, nálunk  a Müllerben vásárolhatóak meg a termékeik.
Szerintem nagyon jó a Müllernek az az akciója, jó hogy termékcsaládból választhatom ki mit veszek, és az külön tetszik, hogy tudok előre tervezni, hogy jövő hónapban mire költök.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése