2013. február 5., kedd

Clump Defy első élmények

Ma volt rajtam először a Max Factor új szempillaspirálja, a Clump Defy és hát az a helyzet hogy megszerettem.Volt egy kis fenntartásom, mert elkötelezett voltam ideáig egy Maybelline spirál iránt, de örülök, hogy pozitívan csalódtam. Korábban már írtam magáról a spirálról ITT, és most az első benyomáson a sor.


Csomagolás:
Szép a színe a megjelenése, de legfőképp a szempilla minta tetszik körben a spirálon, ettől olyan csajos lesz:))

Használatkor:

  • könnyen felvihető a szempillákra a festék, még a belső zugba is egyszerű alkalamzni
  • szépen elválasztja a pillákat a szilikon kefe, szinte egyenként festi a szempillákat
  • egész nap tartós a festék és a tartás, gyakran dörzsölgetem a szemem és örömmel tapasztaltam, hogy nem morzsolódik le a festék, hanem a helyén marad:)
  • egy rétegben is szép, több rétegben még jobb és nem nehezülnek el a pillák, nem ragadnak össze
  • elég határozott ívet ad a pilláknak, ami csak emeli a tekintetünk erejét
  • reggel 2 rétegben alkalmaztam, majd délben tettem rá még kettőt és dúsított, hosszított a szempillákon de nem ragadt, nem féltem, hogy mindjárt letörnek :D
  • ebben a spirálban is megtaláltam az egyik kedvenc tulajdonságom, mégpedig azt, hogy ha megsimítom a szempilláimat, szinte nem is érzem hogy festék van rajtuk 2 vagy több rétegben

Aki nem próbálta még, annak nagyon tudom ajánlani.



                Hamarosan jönnek képek és videó a hivatalos mindent átvilágító tesztről :)

1st day




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése